Om-möblering

2012-08-31 @ 12:24:00
Kommer bli lite omändring i lägenheten nu. I onsdgas kom nämligen min fd-sambo och hämtade sina sista saker, så som köksbord, lampor, stolar, spegel o lite annat. Därmed är sambolivet ett minne blott.. lite tråkigt men nu är det dags för mej att bygga upp mitt nya.. på riktigt.

Så nu står mitt vita köksbord i köket o helt plötsligt känns det som ett riktigt kök, med mer plats. Plats för fyra ist för två. I sovrummet har spegeln försvunnit o jag har satt upp drömfångaren där ist. Dock vet jag inte om jag ska behålla detta rum som sovrum nu när jag idag ska iväg och hämta mina nya möbler. Kanske blir det ett matrum med stort matbord ist o kanske en finsoffa. Kanske får mitt nuvarande arbetsrum bli sovrum.. vi får helt enkelt se.. när jag fått upp allt nytt..

 
One of the simplest ways to stay happy; just let go of the tings that makes you sad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet hur det känns, när sambon hämtar sina saker... det gör ont, men sen blir det lättare att göra det, som du skrev, till sitt eget, sitt NYA.

Du har så himla fint hemma hos dig ♥

Svar: tack gumman. ja de va ju längesedan han flyttade härifrån. men sakerna har ändå varit här o påmint. tungt men ett måste för att kunna gå vidare.. på riktigt. fast det ändå varit slut.
Lajl

2012-08-31 @ 13:07:49
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0