Extra bokad

2012-02-08 @ 09:41:18
Fick just sötaste meddelandet av 2a chefen på jobb:

"Hej Lilla My.. bokat dej imorgon"

Wiihii.. spara spara pengarna till nåt bra! För som Y sa igår när vi pratade om mina linser. Att de kostar 1000kr/halvåret för att  kunna se bra. Då sa hon: "Oj, 1 000kr (2000kr/år) hade ju kunnat gå till en reskassa". Fan jag har aldrig tänkt på det så. Snacka om depp. Fast o andra sidan, att åka på resa utan att kunna se är ju inte spec lockande, haha. =P



* Lilla My är varken för att jag är liten eller heter My, utan för att vi båda har håret i en knut på huvudet. =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Min linser kostar 200 kronor i månaden, plus linsvätska á 80-100 kronor, det köper man ju typ varannan månad eller så... fan vad dyrt det är. Jävla ögon. En ögonoperation ligger högt upp på önskelistan, men det kostar ju det också! Plus att synen måste stått still i tyå 2 år.. det gör ju inte min...

2012-02-08 @ 20:10:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0