Fredag!!

2012-02-03 @ 22:06:27


Gammal kjol passar igen.
Något att ha imorgon? Maybe! Aldrig använd. Dock sa någon att det skulle bli ännu kallare imorn. Hur ska man då klara av att ha kjol efter att ha haft två par byxor på sej de senaste dagarna?

Gaah. Denna dagen blev inte som förväntat. Efter jobb stupade jag i säng, utmattad med huvudvärk. Sov till runt 18-19 då bror kom en sväng på gotte o skip-bo. Alltså ingen promenad idag utan ist massa onyttigt. Känns inte bra. Vill verkligen se resultat snart. Det känns. Men vill se o känna ännu mer. Nu nu nu nu!!!

Dags att lägga om kosten? Lite har jag ju ändrat. Men mer? Maybe! En veckans detox?

Imorn blir det iaf stan med Marta. Får se om jag hittar nåt att vara snygg i till kvällen. Tycker inte mina nya byxor sitter fint. Vill ha nya örhänge oxå. O kanske färga håret igen. Ser fortfarande röda slingor. Jaja.. vi får se imorn. Dagen börjar iaf med tvätt kl ÅTTA!! Hahah.. finns ju bättre sätt att börja lördagsmorgonen på. Men ett nödvändigt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0