Hett o fett!!

2012-02-09 @ 17:44:25


Igår tinade jag kroppen med ett hett bad. Det bästa jag gjort på länge. Idag har jag dagdrömt o längtat hem till detta varma hela dagen i snöstorm.

Igår
var det även tänkt att vaktmästaren skulle komma o fixa det kalla i lägenheten. Men han kom aldrig. O där satt lixom jag o väntade hela dagen. Morr. Fick förklaringen att de fått en akut vattenläcka de var tvungna att ta hand om. Fine för mej, det förstår jag. Men jag förstår inte hur man kan glömma bort att komma hit sen. Eller iaf höra av sej!!

Jaja de var tydligen här idag när jag var på jobb. Så när jag kom hem möttes jag av största besvikelsen. Deras lösning var nämligen att tejpa igen hela dörren med ett fett färgglatt tejp!! Vilket inte alls är snyggt o vilket oxå betyder att dörren inte går att öppna. Hoppas fan att det blir varmt, de är det viktigaste just nu. O sen att de löser det på ett bättre sätt. För dörrar är till för att kunna öppnas o dessutom förstör det min inredning om de ska se ut såhär, måhåhååå..

Kommentarer
Postat av: Ida

.............löste de det med TEJP????

2012-02-10 @ 17:47:34
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0