jhdfk djöorti ln ödn mbnf,.ä¨qw jsa

2012-02-28 @ 09:29:14
Var kommer mitt dåliga humör ifrån? Fattar inte, men jag vill typ bara lägga mej ner o böla..

Igår spillde jag åter igen ut en hel kopp kaffe på de förbannade soffbordet som en gång varit vitt men inte är så mkt längre.. ville bara hotta det ut genom fönstret. Likaså datorn idag när jag skulle betala räkningarna. Såklart slutade den att fungera mitt i allt. PANIK!! Jävlaskit..

Antar att det beror på andningen. Att det är så jävlans jobbigt att andas. Att all förkylning har satt sej i luftrören.. så tungt, så svårt.. att jag knappt vet var jag ska ta vägen.

Ledig idag, men jobb o träning imorn. Just nu kan jag ju glömma träningen. Fan jag som vill.. jag som längtat. O jag som vill ut o promenera idag. Jag som behöver.. jag som måste. Fan, gör inte såhär mot mej.. tainteminpeppifårnmej

O någon längre upp i landet sa att "nu är det vår" o jag förstod inte vad han pratade om när snön föll utanför mitt fönster o det bara är kallt kallt kallt o dimmigt här nere.

Som jag längtar efter våren.. som jag längtar härifrån.. men lusten är som bortblåst när man inte kan andas. När bröstet värker. När dimman är så tjock så man knappt ser klart. När man inte får röra på sej, när man bara känner sej tjock fet o äcklig. Ensam o misslyckad.

O lönen var ju nåtsånär bra denna månaden men efter alla räkningar så känns det som om jag ändå inte har nåt annat allternativ än att lägga mej ner o böla.

Ja.. jag är bitter.. jag är tråkig o gnällig just nu. Så jag går o lägger mej o så kan ni ju väcka mej när våren verkligen är här, det finns ett bättre jobb för mej  o när jag får plats i någons hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0