Man vet aldrig hur det slutar..

2012-02-01 @ 17:11:38

Umgicks med paps igår igen. Tog en tur till tippen, sen iväg o köpte ny kontorsstol o efter det en fika. Winer-semla till honom, vete till mej o kaffe till båda. Jag läste inredningstidningar o han matlagningstidningar. Hittade en fisksoppa han ville laga o äta ur mina nya tallrikar. Fine för mej bara jag slipper laga. Haha.


Sen ringde bror o sa att han var på väg hem. Vi fick lite dåligt samvete att vi redan fikat men då han inte äter semlor tog vi vad som fanns hemma o fixa ihop den här fina mackan till honom. Gissa om han blev glad. Muhahah..


Efter fikan blev det givetvis en promenad för min del. Senare på kvällen kom Marta o vi hyrde film o käka nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0