Zebradress 50+

2012-02-20 @ 20:06:47

Dök långt ner i klädlådorna i helgen, för att hitta något att ha till min paljettjacka. Hittade lite av varje o bla den här gamla klänningen. Kort, tight o urringad. Hah. Men med lite mer träning, en kavaj över o något under kan den nog åter användas.


Men det blev som sagt glitterjackan. O svart kjol o blå naglar till. Givetvis var målningen katastrof som vanligt. Jag förstår inte hur man gör. Eller jag förstår inte hur jag gör. Varför jag alltid gör samma misstag. Målar när jag har som mest brottom. På med lackat o sen gör jag allting annat efter. Innan de ens hunnit torka. Gaah-ha-ha.

O folket på förfesten gissade återigen att jag var en del år yngre. Varför. O denna gången hade nån som förklaring att det syndes på händerna. Så jag antar jag har för barnsliga händer, för kladdigt nagellack o för stora ringar. =P

Idag trodde dock nån att jag hade barn som redan flyttat hem ifrån. Jomen hey, här åldras man 30år över en natt. Muhahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0