Hårt o skönt

2012-01-17 @ 20:15:26


Jävlar vilken hård träning det var idag o jävlar vad skönt det var
. Hur kan jag varit utan detta så länge? Älskar ju det här..

Ny tid på torsdag, woho!

O jävlar vad glad jag är att jag sagt upp mitt medlemskort på 24seven. Var gång jag går/kör förbi så är där vrålfullt med folk. Alltså måste det  vara svårt att kunna träna som man vill där. O jag trivs bäst som vi har det nu.. med egen maskin, egen tränare o.. bara vi.. 3, ibland 4. Känns sååå mkt bättre.

Efter träningen kom bror. Vi beställde mat, spela skip-bo, drack kaffe o tävlade i vem vet mest. Älskade bror som fått najs jobb i malmö.. (..jag vill oxå!)

Nu är det handbolls EM på tv o brors kompis spelar.. hejaheja!! Får se hur länge jag orkar se.. är helt slut. Blir tidigt i säng ikväll.

Imorn: jobb. powerwalk.
Torsdag: tvätt. vibe-träning.
Ferdag: powerwalk.
Lördag: powerwalk. party!!
Söndag: lungt o bakis?

O nån av dagarna hoppas jag på att få mina skor. För igår fick jag mail om att paketet var på väg. O sen blir det kanske en till runda på stan. Var nere igår o leta efter en topp till lördag men kom hem med ett par jeans. I min vanliga storlek.. o jag är så glad så glad, för fast det inte syns, så känns det att träningen gett sitt. Kläderna känns mkt bättre o ångesten i provrummet är inte längre lika stor.. fast den inte lagt sig helt förstås.. men som sagt.. jag får plats.. o de är en stor lättnad. Hurra!!

Kommentarer
Postat av: martina

var e maten från? :P ser gott ut

2012-01-17 @ 20:22:41
Postat av: Ida

Fan vad skönt att du känns gladare och piggare! Det måste kännas guld värt ; ) Min karl började också träna på gym idag... han kändes också sååå jävla glad efteråt. Så härligt. Och snart drar min showhårdträning igång. Wohoo!

2012-01-17 @ 23:06:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

Västkustsallad från harmoni, mumsmums!!

2012-01-18 @ 05:21:48
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0