1, 2 step..

2012-01-11 @ 11:30:10



Vika tvätt o diska. Varför sparar man allt sådant tråk från dagen innan? Man kommer ju lixom ändå aldrig undan..

Jäjä.. (haha o här fnissar jag lite för mej själv för jäjä skrev jag alltid i mina lunardagböcker, höhö) 

.. men iaf.. igår var jag helt tokig. Jobbade. Tvättade. Tränade Vibe. O som om den träningen inte var nog (jobbigaste hitintills) så drog jag ut på en powerwalk efter jag bara varit hemma om o slängt in ny tvätt i maskinen. Sen hem.. iväg till affären.. ner i tvättstugan igen o sen upp o duscha.. få besök, käka, titta på tv, ner i tvättstugan.. o blablabla..

Puuuh. Svettigt men så jävla stålt. Promenad både lör, mån, tis.. o jag kan lova att det kommer en idag oxå. Det går lixom hur lätt som med rätt musik i lurarna. Sök på "powerwalk" på spotify o du får upp annan powermusik att gå i rätt takt till. Kan lova att blodet pumpar runt.. så jävla najs.

Förresten så tror folk att vibe-träningen som jag går på endast går ut på att stå på en platta som vibrerar i 30 min. Det är HELT FEL! Man gör nämligen olika övningar på plattan som dessutom vibrerar o därför göra övningarna ännu mer jobbigare/givande. Övningarna består av bla puls o styrka. Inställningarna på maskinen kan man göra olika olika längd o olika "vibbar" alltså kan man göra det hur hårt man vill. Precis som all annan träning. Du kan välja på att jogga o springa.. olika långt o lång tid. Men stilla på en vibeplatta står vi INTE, även om de säkert oxå varit jobbigt i sin längd..


Kommentarer
Postat av: Ida

Bästa bästa Lunardagboken! : )



Hihi, annars kan man ju sätta sig ner på den där plattan och hoppas på det bästa...? ^^

2012-01-11 @ 20:28:36
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0