In your face!

2012-01-16 @ 19:16:12



Pang pang pang in your face! Hela startsidan är fylld av träning o jag vill ju inte vara sämre. För jag är så glad så glad att jag har kommit igång. O det syns inte (än) men det känns. Det känns så jävla najs. O det är de som känns som räknas! Idag har det varit promenad o vikter. Imorn är det vibe! =)

Ni vet vikterna jag köpte för att ha runt armarna när jag var ute o gick. De jag använde så flitigt att jag fick nån typ av inflamation i armen o knappt kunde röra den på en vecka. Ska inte göra om det, men att sätta vikterna runt vristerna när man gör situps med 90 graders vinkel på benen o "kissande hunden" är ju andra bra allternativ.

WOHO.. 2012 ska bli mitt år!

Förresten har jag ju sagt upp mitt medlemskort på 24seven. Sista betalningen denna månaden men kan träna fram till slutet av feb. Ingen som ville träna med mej under året jag hade kort.. nu verkar det dock som om alla ska börja just där. Jaha.. lite typiskt.. men skit i det. jag kan köra 1½ månad till sen har jag ju min vibe som jag trivs såå mkt bättre på, fast det är en aning dyrare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad duktig du är! Jag borde också. Mest för att få lite bättre kondition, inför showträningarna.. men har varken tid eller ork att träna dubbelt ju! Hahaha... illa.. ; )



sv; Åh, fyra våningar, det är ju träning det också : )

2012-01-16 @ 20:46:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0