Malmö - sallad - jeansväst - nitar - glass

2012-07-12 @ 21:01:20
 
Varit i Malmö med D idag. Åkte in mest för att jag ville slösa lite på mitt sommarkort. Jag menar nu när man har de så får de ju utnyttjas o framför allt tjänas in. Åkte in, gick på stan, åt 2000-sallad o blev mätta som faaaan. Orka knappt gå mer sen. Men ville ha en jeansväst så jag höll ut..

Provade en på Gina Tricot men den hade ju helt fel modell så jag provade en vanlig jeansjacka oxå. Som jag tänkte man kunde klippa av ärmarna o kanske fästa lite nitar på. Men jag tycker det ändå är för mkt pengar att lägga på något man ska ta sönder. Okej att jag VET att de kommer bli snyggt.. men ändå. Ge mej en jävla färdig väst ist, så kan jag ändra den lite ändå sen. Men jag slipper iaf klippa sönder en jacka.

Funderade på att gå fram till kassan o fråga om jag kunde få jackan billigare om jag valde att inte köpa ärmarna.. hahha.. men tror inte de funkat så jag sket i det.
 
Köpte nya nitar iaf. Ville ha annan form men de var visst slut. Så jag köpte likadana som förut o en storlek större.
 
Det är visst skit mkt nitar o knappdiamanter eller vad man ska säga på kläderna i butikerna. Mest på axlar o kragar. Får se vad jag pysslar ihop...
 
Gick på promenad ikväll för att smälta salladen. Men de blev bara en liten.. fick så ont i magen.. buhu. Klarade dock av att gå till affären o köpa Idas favvisglass. Så premiära lite på den ikväll. Dock tycker jag fortfarande noggern är godast.
 
GB ½-liter
1) nogger
2) 88
3) päronsplitt
 
SIA ½-liter
1) pecannötkola

Kommentarer
Postat av: Ida

Sure, en hel del jobb, men det är FANIMEJ mycket billigare att nita kläderna själv!! Shortsen jag köpte och nitade till showen (de vita jeansshortsen) var 200 spänn dyrare för att dte var lite nitar på. Tvåhundra spänn!! Majgaad.

Mmm....glasss.....

2012-07-14 @ 19:12:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Ida

Alltså... jag köpte ju de utan... för de som var nitade i butiken kostade 349 - istället för 149 som de andra kostade... kände att jag förklarade lite kasst där.. ^^

2012-07-14 @ 19:13:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0