Blocket is the shit

2012-06-07 @ 21:12:00
Känner att jag verkligen vill ha ett stort matbord nu. I vardagsrummet. Så att jag kan flytta ut mitt köksbord i köket o få bort de bordet som står där o inte är mitt.

Hade hoppats på att jag skulle få farmors. Men de gick till kusin..

Så nu letar jag på blocket. Hittade ett fint igår. Ville verkligen ha det. Men idag var det borta. Fan skulle ringt igår (omjagbaravaritlitemodigareointe...). Det var ju så fiiint o till ett bra pris. Fan att jag inte har bil o släp o stora muskler så att jag kunnat hämta det meddetsamma alldeles själv.

Har aldrig köpt saker på blocket.. men letar där ändå. Ibland. Idag hittade jag denna fina soffa. Tänk er lixom att o göra om den. Göra om ryggen till sänggavel o måla träet vitt. Så jävla fint. Så jävla mäktigt. Dock är denna bara 130cm bred o funkar inte till denna ide. Buhu.. Men en vacker dag hittar jag kanske nåt som passar mej o blir mitt. ♥


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Å vilken fin soffa.

2012-06-17 @ 22:19:37
URL: http://knorkan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0