Gårdagen i i-phonebilder. Mys, sol o sport.

2012-06-29 @ 20:54:35
Hittade kanske inte riktigt mej själv igår. Men jag hittade de finaste vännerna ♥


Shoppade en tröja o en BH. Sen satt jag mej på torget för att vänta på Marta!


Köpte oss vars en mjukglass med nosette-topping o satt oss o solade i stadsparken. Mys.


Efter de tog jag en promenad hem till mamma o pappa o mös i deras trädgård till de kom hem från jobbet.Beställde pizza som uppladdning inför matchen Tyskland - Italien
Gick en kvällspromenad i trädgården efter maten..Sol sol...
 ..härliga sol
 
 
Sen började matchen
 
- Vem hejar vi på, Tyskland eller?
- Såklart!
- Men vi åt ju pizza
- Ja för att visa att vi bara kan äta upp dem, muhahah..
 
Fast Italien vann. =/
 
Italien - Spanien i final på söndag.
Men då ska vi visst heja på Italien.
För Spanien spelar världens tråkigast passfotboll.
 
De är inte de att jag är helt lost i fotboll. Jag älskar ju sport.
Dock vet ni ju att jag gillar handboll bättre då de är mer intensivt o händer mer, hela tiden.
Ser verkligen fram emot OS. O till hösten ska vi återuppta matcherna på hemmaplan
o kanske åker jag med på turerna till Köpenhamn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0