Jag har iaf en ny kaffekokare..

2012-06-25 @ 17:28:09
 
Sommar sommar denna jävla svenska sommar.. hah att man aldrig slutar förundras, de är  k a t a s t r o f !
 
Första semesterdagen (i helgen var det ju bara vanliga fridagar) o jag ligger hemma o är sjuk. Förkyld o totalt utmattad. Om det då bara är sorgligt att det ser ut som höst ute eller om de är skit samma  orkar jag dock inte tänka på..
 
Ville bara så fruktansvärt mkt.
vara frisk
umgås
sola
promenera
dricka vin om kvällarna
spela kubb
gå på utomhus konsterter
resa
vara kär, galen o lycklig..
 
Nu är jag bara trött, snorig o djupt deprimerad.
Men dock ägare av en ny super kaffekokare ♥

Kommentarer
Postat av: (parano)-Ida

Ja deppiga jävla väder... man har ju inte ens kunnat bära sina sommarkläder!! Vafan. Tur att jag har min semester i AUGUSTI, förhoppningsvis har värmen hittat hit då....

Pussåkram!

Svar: Det får vi hoppat att den har. O den kan ju gärna komma nu oxå. Dock tänkte jag idag, när det regna att de är rätt skönt att ha semester ändå, så man slipper vara ute o cykla i detta vädret..
Lajl

2012-06-26 @ 22:46:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0