Sanningen, ur fokus!

2012-06-11 @ 19:20:50
kanske har jag nån jävla förkylning på gång..
kanske är det nåt helt annat
jag är iaf rejält ur fokus

fryser
skakar
gråter

behöver en famn
men ska inte be
jag är inte desperat
bara jävligt knäckt

9 arbetsdagar, 13 dagar.. till semestern
o där mellan en STOR födelsedag..
men vad finns det att fira
- att jag överlevt...
vad?

negativ?
egentligen inte
bara ur fokus
o ni ska fan veta
att jag kämpar
för att inte..

så snälla
kom inte med nån
"ryck upp dej"

för det behövs mer än så..

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Åh tack så jättemycket!

2012-06-11 @ 23:33:24
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Ida

Kom så ska jag krama dig!! Vi kan vara lite trasiga ihop. Lite ur fokus, trots linser & glasögon. ♥ Jag säger inte åt dig att rycka upp dig. Ibland behöver man dock bli lite uppryckt, av någon annan, man orkar inte alltid allting själv. Ta hand om dig Linda, vila. Puss & kram.

2012-06-13 @ 21:32:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0