This and that

2012-06-18 @ 19:27:14
Dålig bildkvalitet pga mobilbilder. Måste skärpa mej o ta fram den riktiga kamrean! För detta håller ju inte.

Men lite nya saker iaf, som nu står på kö till disk, målning o uppsättning! ♥


Vattenflaska från Åhlens, 39:- på REA!


Kristallskål från farmor o kristallvas från mamma ♥


Söt kaffeservis, med koppar, fat, tallrikar o annat från farmor ♥


Bord från farmor, ska målas, vitt såklart. Även krukan ska få ny färg!

Finns även en taklampa o lite annat som ska fixas.


O har man inte jobb nog, så skaffar man sej det. Gaaah, där rök frukosten, hela flingpaketet upp o ner.
Ja tur jag är ledig imorn så jag har tid att gå o handla.. annars hade det vatt illa.

flingor o mjölk, alltid till frukost, med undantag från mysfrukostarna med bullar o sällskap.


Annat mindre kul är att det är jättesvårt med växter i mitt solfönster. De bara dör/torkar..
(o jag glömmer dessutom att vattna, hahah. inte kul, inte lätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0