Utbränd

2012-06-23 @ 21:20:44
What, är midsommar redan över?
 
Igår när jag kom hem från jobbet.. eller nä, fel.. redan innan jobbet kände jag att det här kommer gå åt helvete. Magkrampen fick mej nästan att sjuka mej kl 7.15, alltså 15 min innan jag började, låg jag på golvet o nästintill grät. Men samvetet är alltid starkast. tänkte de går ju inte, de andra kommer få skit för de här.. de andra kommer inte gilla mej, för så gör man bara inte, en kvart innan. Så jag tog två tabletter.. 2 år för gamla, o hoppades på det bästa..
 
Gick dubbelvikt men klarade det ända till klockan 16. Efter de.. stupade jag i säng o sov i 16 timmar. Så midsommar såg jag lixom inte röken av..
 
Allt handlar om.. ja jag vet vad allt handlar om..
 
Kroppen orkar inte så mkt mer. Men NU är det SEMESTER. Vaknade till halsont o huvudvärk idag.. men trotsade det hela med att göra mej i ordning, fick besök o tog mej ut i solen.
 
Nu ikväll har jag pysslat.. med nya skorna..
 
 
Nitar!


Före / efter (fast ändå inte färdigt)


Hårt arbete! Blod, svett o tårar?


Hårt arbete!


30 nitar o helt slut i fingarar o händer!


..men skamm den som ger sej!

Kommentarer
Postat av: (parano)-Ida


Svar: <3
Lajl

2012-06-26 @ 22:46:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0