orosdrömmar

2012-06-19 @ 11:43:54


Knappt sovit något inatt. Vaknat från oroliga drömmar over and over. Somnade tillslut gott i morse men då var det ju nästan dags att stiga upp. Ska strax med bussen till Malmö.. med Marta.

Sitter dock o funderar på vad jag ska bjuda på för mat på tordsag. Då jag ska ha mimikalas för mamma, pappa, syster med pojkvän. Hjälp. Det bästa o godaste jag kan (paj + cheescake) bjöd jag ju på förra året så de kan jag ju inte bjuda på igen. Men vad ska jag då bjuda på, som är både gott o enkelt? O framförallt, hur ska jag hinna? Malmö idag, sen jobb ons o tors...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hemmagjord potatissallad som du gör dagen innan, serveras sedan med rökt/gravad lax eller kyckling och sallad. Till efterrätt kan du göra pannacotta, superenkelt med gelesocker eller key lime paj. Om du vill ha recept på något av förslagen så säg till :-)

2012-06-20 @ 10:29:30
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0