Paljett is the shit!

2012-03-26 @ 19:05:00


Tog en runda på stan efter fikan. O upptäckte att min paljettjacka var på rea på H&M. Gaaah. Why? För att de inte fått sålt några? Varför såfall.. jag har använt min en gång o jag har aldrig varit så snygg, muhahha. Älskar paljett. Vill gärna ha fler. Gärna i guld eller nåt. Nån som vet om de finns nånstans?



Dessa är från Cubus o Nelly. Men som sagt, guld hade varit mkt snyggare! Ge mej!


Denna snygga guldklänning hittade jag på bubbleroom, men som sagt en jacka.. nån som vet, jag letar som ett fån.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har en kortare variant som är från h&m's barnavdelning ala 2010, skitfin, men för LÅNG för mig för jag har ju så jävla töntigt kort överkropp. Har bara använt den EN GÅNG på en show!! Undrar om jag ska sälja den eller om jag ska använda den på show i april? I dont fucking know. Hahaha.

2012-03-26 @ 22:59:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Silver. Skrev jag inte.

2012-03-26 @ 23:00:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0