Två gånger, sött!

2012-03-10 @ 17:18:28
♥ Tappade bort jackbrickan fast jag så snällt lovat att ta väl hand om den i tryggt förvar. Men när vi skulle hämta ut jackorna visste jag inte var den var. Letade o letade. Vände ut o in på hela väskan o allt innehåll. Bad honom hålla mina saker o dubbelkolla. Förväntade mej att han skulle bli arg o irriterad.. ist stod han sidanom o skrattade o påstod att jag var söt i allt mitt förvirrande.

♥ Inatt fick jag ett "Ibland är du rätt söt L" efter att jag berättat att jag börjat sova på tvären eller rättare sagt diagonalt i min dubbelsäng, för att ta upp mer plats o få det att kännas mindre ensamt.

♥ Fint att vara söt när man är sej själv som mest.. Det betyder ju så mkt mer än "Du är snygg".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0