fel. fel. fel.

2012-03-23 @ 12:33:00
skjuter fram
skjuter bort
skjuter åt sidan

o allt är fel

allt har kännts så jävla fel på sista tiden. fel fel fel.
o de känns så fel att ens känna så. fel.
vill inte vara där jag är just nu. vill inte känna det.
vill inte ens gnälla om det. så fel. så fel. så fruktansvärt fel.

börjar med saker som inte avslutas
får inget gjort
kommer ingenstans
o allt rinner ut i sanden

fel. fel. fel. så jävla fel..

o det finns ingen ork
bara oro
över att aldrig hitta rätt
inte kunna tänka klart
bara fel
fel fel så jävla fel..

o du som helatiden hör av dej.
du som säger att du älskar mej.
du gräver bara ett djupare o djupare hål i mitt hjärta.
du påminner om allt som föll o blev fel
allt som var fel

orden du säger är så slitna att de inte finns nån mening
de är bara fel o de gör bara så ont
o jag faller bara ännu djupare
o får bara ännu svårare att hitta rätt igen
tänka klart
i alla fel.
fel.
fel.
fel.

så jävla fel att jag får ångest för ditt beteende
o att allt vänds till mitt fel
jag behöver det inte!
älskar du mej
så släpp mej

för det finns så många fel redan
jag inte orkar bära

skjuter fram
skjuter bort
skjuter åt sidan
men ingenting försvinner
finns bara kvar
packas på
så fel. så jälva fel.

Kommentarer
Postat av: Ida

2012-03-23 @ 20:13:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0