Malmö

2012-05-10 @ 23:53:16

Med dåligt väder var jag osäker på vad jag skulle ha på mej. Om man bara kunde ha linne under skinnisen. O ja, de kunde man. Gaah vad kvavt det var..

Åkte med bror in till malmö. Hoppade av vid värnhem o svängde inom Entre. Värsta nostalgin. Har nog inte varit där sedan jag "bodde" i Malmö för lite mer än ett år sedan. Känslan, både bra o dålig. Bra för att jag gillade den tiden. Dåligt för.. ja allt som hände. O säga vad man vill om Entre så gillar jag den bra känslan jag får där. Hittar alltid saker jag vill ha..

Köpte:
2 par pumps
1 tröja

i de två första affärerna. Sen kände jag mej nöjd. Kolla dock runt lite till o köpte hårfärg innan jag tänkte bege mej ner till centrum. Men efter en promenad i regnet o ont i både axel o rygg fick jag nog o tog ist bussen direkt hem..

Hatar att åka buss. Fy fan. Värsta på länge. Fick verkligen panikångest. Trodde jag skulle dö. Usch usch usch.  Men jag höll ut. O kom hem. Puuh.

Vet inte om jag måste ta tag i det. Att lära mej åka buss utan panik eller om jag bara ska låta bli. Men hur ska jag då komma fram o tillbaka? Fan.. Tur Anna kör på lördag. Dock blir jag ju åksjuk i bil oxå. Men de är inte samma panik. I bil kan man alltid stanna.. intalar jag mej iaf.

O nej, kom inte med taxi som förslag. För jag sätter mej inte ensam med en främling. Då åker jag hellre buss med 100 främlingar ist. Men som sagt. Helst inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0