STUDENT 2009

2009-06-13 @ 23:19:38

syns kanske inte så mkt, men min klänning har fått en 2 dm våt kant
för min vinterjacka räckte inte så långt att den kunne skydda hela


mat på fat


ännu mer mat på fat

(o jag beklagar de dåliga färgerna med ful blixt, men jag orkar bara inte ps:a)


moster o syster fixar de sista


våt student


S som i Sebastian


J som i Jack


J & S


eliten


gillar i regel inte champange men denna va ta mej tusan GOD


snygga kusin


syskon
syster, bror o jag


presenter


mat


mat


tvillingar
moster o mamma


morfar o kusin


kusin (till höger) med vän


kusin med vänner


morbror


mos o kusin


S o flickvän



studenter


men kära nån, BRUM man stoppar väl inte tandpetaren i ögat!!


kusins pojkvän o morbror


mos


kan de vara Ks läppglans tro?


favvis min vän


de där ser ju spännande ut


glada tjejooor




bror o farmor


upp o stå o gratuleta bror

häng i baren


coola killar


pappor o söner


goda råd inför framtiden?


jag o favvis


C o K


synd man inte blev lika snygg på bild som man kände sej, haha =P


finn ett fel


LC (tror jag?) o mamma


kärlek, morbror o fru


handbollskillar


handbollskillar


handbollskillar


söta tjejer




klent med dans


skratt


skratt o säkerligen bus


tuffaste gänget


ännu tuffare


skål mos


botten upp?


K


kusin J


S o tjejerna


studenter


bror o tjejerna


glada studenter


söta, bror o E

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du är ju jätte snygg och klänningen klär dig bra!

2009-06-14 @ 14:43:27
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0