Veckans..

2010-03-08 @ 09:05:40

Ur Aftonbladet

Härligt med vårkänsla o fjärilar i magen.. men bebi är ju inte här, de känns mer som en klump i magen. Men kanske är de bara längtan o kankse känslan att jag nu bokat biljett hem till skåne i slutet av månaden. Egentligen borde jag åka ner en gång innan.. men vet inte riktigt om jag orkar när jag inte är riktigt kry. Alllt jag vill vara till slutet av månaden är ju frisk o kry som aldrig förr. Så jag kan hoppa o studsa o leka precis som jag vill..

Men onsdag.. glänsa.. woho de där ser jag fram emot, dock förstår jag inte riktigt vad de skulle handla om.. De enda jag har på onsdag i skolan är kroki o de lär jag ju inte glänsa så mkt i.. om jag inte ska vara själva modellen då vill säga.. muhahha... =P

Kommentarer
Postat av: frida

ohh snäckan min, niceprice:)

pengarna förstår jag för du köpte en dyr tågbiljett haha, men sen ja glänsa ja, på onsdag, kan ju ringa henne och kolla om inte du kan få vara model, du kan ju få ha lie olja och glitter på dig då lär du glänsa, men mest då med oljan, glittret e lite extra då:):).

2010-03-08 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0