Kiss kass..

2011-09-13 @ 20:45:24
Hahha jag är för rolig jag. Tror tydligen man endast kan leva på flingor o mjölk. O sen somna jag bort möjligheten till frukost imorn. Skulle ju gå o handla (flingorna slut, mjölken slut, inget bröd, ingenting!) men vakna när affären stängt. O nu kom jag på att affären långt bort stänger senare (kl 21) men palla cykla i denna blåst. Nej.

En annan sak som är komiskt är att tv-bänkarna jag tänkte köpa nu säljs till fullpris o då känns det nästan omöjligt att köpa dem, för man VET att de har varit billigare o känns på så sätt inte värda sitt fullpris.

Tredje saken var igår när jag skulle till jobb. Hade tydligen varit borta från jobb så länge att min väska möglat. Gaaah, glömt en frukt som möglat o fördärvat hela väskan o allt innehåll pga lukten. Illa. Ännu mer illa var att jag trodde jag börja 7.30 fast jag börja 7.00. Hela dagen blev lixom förstörd. Micron på jobb funka inte heller. Inte den JAG valde. Så fast jag va först in med maten fick jag vänta till sist när alla käkat upp. Kul.

4e saken, jag har köpt ny mobil, hurra!! O jag fick lov att komma tillbaka till affären för att lämna in en gammal mobil o ta nåt från sortimentet för 250:-. Najs tänkte jag. Har massor av gamla mobiler som ligger o skräpar. Men tji fick jag när jag kom på att jag varit så duktig att jag lämnat dem på återviningscentralen. Gaaah. O mobilen jag hade innan denna nya var ju Anders som jag fått låna. Damn damn damn.. att man är så redig ibland. Behöver ju ett skal som skyddar. Dock jätte tack till kimsan som gav mej ett i lördags. Men jag vill ha ett till, annan sort o funktion. =/

Träningen idag gick iaf bra. Ökade från 15 till 20. Ska träna varannan dag. Inte påfresta för mkt. Återbesök i slutet av nästa vecka.

Att tänka på: hållningen. Inte sjunka ihop. Sträcka på o tillbaka med axlarna. Påminn mej gärna!

Förresten tog jag en runda på stan igår.. så myk nytt de fått in medans jag varit "sjuk". Provade bla den här gröna koftan på Lindex. Älskade den.. men den stacks lite.. lönt att köpa då?



Nu ska jag hänga på blocket.. se om de har nån snygg
- tv-bänk
- matbord+stolar
- soffbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0