pieces of me

2009-04-18 @ 22:03:05
jisses så snabbt dagarna går. lördag kväll o jag sitter här. snart duschen o sen läggdax, jobb imorn o sen va helgen över. typ. har skit ont i min handled men vet i fan vad jag gjort. de bara kom, hoppa på..  fick ont, bara sådär i eftermiddags, på jobb, men kan inte minnas nåt spec jag gjort. hmm märligt, o n t  gör de iaf. o givetvis högran oxå. mååh.

annars.. jo kära A fyller ju år idag. G R A T T I S ! kära A som jag faktiskt träffa i torsdags med lilla bebisen för första gången. sååå söt. vill oxå ha. inte för att jag planerar, har inte ens nån att planera med. hah. så de dröjer. men man blir ju kär o vill ha, bara sådär, ge mej, tack!

fick köra barnvagnen på promenaden. snegla på spegelbilden i fönstert. såg kjonstigt ut. ser ju själv ut som ett barn. börjar bli gammal iofs, men folk tror ju man är 5 år yngre än vad man är.. positivt? negativt? dont know! är jag så omogen? barnslig kan jag vara.. men omogen är en helt annan grej, lixom nåt negativt, eller?

fick ett brev med posten igår. ett kort. ett bestfriends kort. tänkte visa hur fint de var, men har inte orkat ta bild på o när jag skulle sno bild fr favvis blogg funkade inte de. hah. men iaf, saken var, man blir ju glad.. att man får post överhuvudtaget nuförtiden (förutom räkningar o annat skit) o att man har så fina vänner som tänker på en.. som tycker om en. L y c k a !

han sa: ta hand om er, ni är unga, ni ska leva, ni ska ha de bra!

ibland tänker man inte riktigt på hur bra man verkligen har de, o hur stora möjligheter man faktiskt har. LEV LIVET! yes, jag ska..

nya livet o jag måste snart ta upp de igen, om du vill vara med eller inte.

du bestämmer..

med eller utan

jag vill leva
(inte sakna)

imorn är det jobb, grill o promenad...
måndag ledig, bollplank, träning o presentshopping med favvis.

puss haaaaaaaaaaaaaaj!


ps: läste ju dessutom denna artikel i en av mina alla tidningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0