smash and grab

2009-04-13 @ 22:30:35
ja så var påsken över
helgen över
känns skönt
samtidigt som jag fått gjort en del
känns de som om tiden bara springer iväg
lite skrämmande
men me tanke på en del saker
känns de bra
får inte hända igen
aldrig
veckans tema var att bryta mönster
o en del framsteg har tagits
men självklart tar de tid
just nu har jag paus
behöver fundera
o smälta
lägger vissa saker på is
för att jag inte orkar
för att just nu är de bäst så
måste få distans
för att kunna se klart
andra saker tas de tag i
för att de är så jag vill ha de nu
antingen eller
inte vara feg
jag har rätt att få veta
en fråga rakt ut
o han sa ja
yesyesyes
så på onsdag får vi se
annars läggs de ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0