snyggast ever

2009-04-06 @ 09:51:00


fy fan va snygg jag är, ja idag är jag verkligen mitt snyggaste ever. djykhfk loew lfkn. vakna med igensvullnat öga o fläskläpp typ. o utslag på hakan. säkerligen mitt andra slag på käften för att jag vatt kaxig om allergin. flåt flåt flåt jag mena de inte. jag fattar, man kan bli jävligt dålig o utslagen. mååh. solen skiner utanför fönstert o jag vill bara uuuuuuuut. ledig idag som tur är, när man nu ser ut såhär. ja glöm att jag går utanför dörren idag. ser inte klok ut. o känner mej dessutom väldigt risig. ÅNGEST på hög nivå när solen skiner. ta på dej solglasögon? yeah, funkar ju jättebra när jag inte kan använda linserna hur ska jag lixom då kunna se?  o halsen? pallar inte en halsfluss till så säg inte...

faaaaaaan.

hamna dessutom på lovesongs platta på spotify. blir ju ännu mer depp då, eller lixom saknaden, jag vill ha dej här NU!

[per gessle - tycker om när du tar på mej]

Jag tycker om när du tar på mig
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Tycker om när du finns hos mig

Jag tycker om när du tar på mig
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Tycker om när jag betyder nåt för dig

Tycker om när du tar på mig
Jag tycker om när jag har dig vid min sida
Tycker om när du ler en stund mot mig
Det kan aldrig kännas bättre än så här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0