år o dar..

2009-04-10 @ 10:57:02
Lalala la la.... Sunshine, On the window, Makes me happy, Like I should be..

ja allt de där igen
o så önskningarna
om ett genombrott

sen en påminnelse
om att jag vet
att man till största del skriver sin egen historia
men jag hade hoppats på att du kunnat underlätta de lite
genom att möta halvägs
men har insett
att så kommer de aldrig bli

år rinner iväg
o jag måste bestämma mej
vilken väg jag ska gå

inte stressa
men leva

strax iväg
på en "middag"
de två
paren
o så
jag

men du då?

ja de var ju de med att underlätta
o välja

samma tankar
samma känsla
samma saknad

du är med i beräkningarna
men ändå inte
ibland är de svårt o se verkligheten..

att du kan vända så
eller stå still
de är typ samma sak
inte rakt fram iaf

jag tror hon målar samma drömmar som mej
o jag tror jag påverkas lite extra
men du då?
målar du aldrig i färg
är dina dagar aldrig annat än gråskala
jag förstår inte riktigt
men jag minns
en morgon i början av allt
då vi vakna
du slog upp ögonen o sa WOW
du sa wow med glitterögon på mej
jag glömmer de aldrig
o hade gärna önskat det igen

3 år har gått
o jag borde vetat bättre
jag borde vetat mer

veckans tema var
bryta mönster
så nu gäller de
byta gråskalan mot
svart streck över
eller små röda hjärtan på
vad säger du
dimmiga dagar är inte längre något för mej

leva livet
yeah


hoppa studsa dansa
gör vad du vill
men vad du än gör
så stå inte still


hah, fan.. jag börjar trötta ut mej själv.. jag borde gå ut..
komma på bättre tankar
o le mot solen..

sätta punkt o börja på stor bokstav

hej-då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du skriver så underbart!!!!! Vill bara leva livet när jag läser dina texter... studsa och hoppa ut genom dörren och krama världen!!! =) Kram Linda

2009-04-10 @ 22:41:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30661/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0