P L A N E R I N G, T A C K !

2009-08-11 @ 18:54:34
Fullt på schemat tog jag mej ändå friheten att hänga me kusin till malmö. Skön dag med fina shoppingköp. Kusin köpte byxor o linne till på lördag. Snyggt, mkt snyggt! Själv köpte jag ett par jeansleggings som jag länge funderat på o en kjol, samma som favvis hade på dopet för den va så jävla fin. Har dock lite ångest.. så jag får se om jag behåller det eller ej. Hitta ett par, el två par supersnygga stövlar/boots oxå, på din sko. Ett par med fransar vilka kanske är lite onödiga då jag redan har ett par, fast inte helt likadana. På dessa satt fransarna baktill på mina sitter dem på sidan. Dessa var dessutom högre i skaftet. Damn, mkt snyggare  vill säga. De andra paret jag prova var ett par boots typ med "nitspänne". Åhhh så himla jag. Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha....

Paps åkte med oss hem. Sen köpte vi glass och gick hem till mej för att planera lite. Han upprepa flera gånger att jag borde sätta lite mer fart på min packning, att de börja brinna i knutarna. Ååååååh, i know, jag har magsår redan.. men jag vill ha saker o ting klarare. Dagar som jag vet jag kan flytta möblerna, dag som jag vet jag måste lämna min nyckel o dag som vi ska köra upp. Men de har jag inte... o på så sätt är de svårt för mej att kunna börja, för jag måste kunna se slutet, jag måste ha ett slutdatum, ett mål för att kunna börja o veta vad jag ska göra. O jag måste framförallt veta vad vi ska ha för bil, hur stor den är om vi ska hyra eller låna. Jag måste VETA!!!!!

Jaja... dagen vi kör upp blir onsdag eller torsdag. 26e eller 27e. (TVÅ VECKOR TILL, gaaah!!!) O vi fick iaf ner en hylla o en lampa.... så nu är de..... bara så jävla mkt annat kvar. Aaaaaaah!!! Som sagt, m a g s å r !

O skolan ringde idag. De undra om jag hittat nåt boende. Öh hade jag inte haft de på de klara så hade jag nog gått under för längesedan, då hade jag fan inte klarat de. Men iaf, de undra för de hade fått ett återbud o på så sätt hade de väl ett rum till mej på skolan. Men nej, nu är ju mitt redan fixat... o de känns väl rätt bra.. fast hela grejen från början var att jag just ville bo på skolan för att komma närmre allt. För kontakter med mera. Men de känns som om jag inte kunnat andas där. Som om jag lixom ändå få måste ha min frihet på sätt o vis. Jag vet inte vad de är för folk som kommer gå på skolan men på något vis har jag fått för mej att de är en hel del yngre. O de oroar mej väl lite... att hela grejen kommer vara en fjortisgrej som jag inte kommer palla o på så sätt bli utanför... men som sagt, jag vet inte... jag vet ingenting... förutom min adress o hur lägenheten ser ut (fast jag exakt glömt) o hur liten staden faktiskt är, fast jag inte sett hela.. utan bara typ.. hamnen. Men finns de så mkt mer? Hmm.. den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0