Second life replay

2009-08-19 @ 21:52:37



Redan hemma. Redan vatt hemma ett tag. Käkade gott i Malmö på Lilla Torg där det för en gångs skull inte var upptaget. De flesta passar väl på att käka festivalmat på Gustav. O de tackar jag för, för sånt käkar inte jag o nöjer mej finfint med lyxhamburgare. MUMS! Drack vin o fira kusin. (Grattis gumman!!). Rose. Rosse är fan de godaste. Ja o sen kom Linda Rosing, hahah.. va bra tvungen att nämna. Gick vidare o kolla lite i de olika stånden. Samma allihop. O allihop va inte ens många. Brukar inte hänga på festivalen, men ja de blev så att vi gick en runda. Innan de var dax för hemfärd, för vad skulle vi där o göra? Jo se The soundtrack of our lives kanske? Men kussarna har inte samma musiksmak som mej o tinis hade sitt o gyros sitt. O att möta upp paps o hans arbetskamrater kändes lite påträngande, fast paps sa att jag fick. Så jag åkte hem. Lyssnar på dem här hemma o jag tackar spotify för de, för paps har alla skivorna o jag ingen. Fan jag har inte sett en endaste artist i malmö denna veckan. (Såg iofs någon i fredags, men dem vet jag inte vem dem är.. så de räknas inte, dessutom hängde vi ju bara i baren o hörde typ noll). Jag är kass, men har oxå så mkt annat att göra, faktiskt. Fast kanske... Thåström imorn. Fast jag redan sett honom en gång i sommar. Får se om jag får med nån. Annars hänger jag nog på paps imorn iaf.

Gaaaaaaaaaaaah. Är sugen på godis. På choklad. Men ska inte. Får inte. Kan inte för jag har ändå inget hemma. Men oboypulver har jag. O mjölk. Men får inte. Ska inte. Måste dricka upp mjölken. Måste nu,.. så att jag inte kan... blanda sen. Gaaah, måste skärpa mej. Finns inga genvägar. Nu är de fan i mej allvar!!

Ps:
Bussen o jag är fortfarande inte kompisar. För när jag äntligen skulle åka in, på rätt tid, var den sen o inte jag.  Sen på vägen hem hamna vi längst bak o där lukta  så mkt svett o innestängt att jag knappt kunne andas. Stacks i näsan vilket resultera i nysattacker. Måååh. Illa.

Nu hade jag tänkt rätta till min sida lite. Om jag orkar. Eller kanske packa? Vilket nog är smartare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0