Allt är relativt

2009-12-30 @ 18:43:40

o helt plötsligt hittar jag denna artikel..
om att de är farligt o att man kan svimma
o få hjärtklappning
ja de finns ju för o nackdelar med allt
dock var de en likadan spikmatta som på bilden
som jag testa innan.. o den gjorde svinont
men är de då bättre än den vi har nu
som inte allt känns lika mkt o på så sätt använder
på bar hud o kan därför riskera smittas av hudsjukdommar?

gaaah jag vet inte..

o babe säger att han sa iväg o sola
o jag vill vara lika fin som honom
så jag sprayar BUS på armar o bröst
men håller på att kvävas av lukten
som stinker skit..

o jag frågar mamma o pappa om hur gammal jag egentligen var
när jag fick mitt operationsärr på axeln (för vi prata ärr på jobb idag)
o de sa 6-7år. runt tiden du börja skolan. du gick på undersökningar
men de va inget farligt men tyckte ändå inte du behövde ha ett bajskorvs-
födelsemärke på axeln. så vi valde att ta bort de.. så du inte skulle bli retad
för att du hade en bajskorv på axeln sa paps. hahha... o jag tror nog mest
att de va han som inte ville ha en bajskorvsunge.. =P

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha! : )

2010-01-03 @ 15:35:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

hehe..

2010-01-03 @ 20:00:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0