COME ON AND ON, AND ON!!!

2009-02-05 @ 23:49:44

okej, över halva tiden av årskortet på gymmet har gått
o hur mkt har jag varit där?
på hur mkt allvar har jag tagit träningen?
hur mkt har jag ens försökt?
fan drömmarna finns ju
o jag mår ju så bra när jag varit där
men ändå är de så svårt
att ta sej i kragen
o faktiskt gå dit

favvis är duktig
har skaffat sig en egen PT, typ!
har till o med gjort träningsblogg
har länkat mej dit flera gånger
men jag har inte pallat kolla om jag ska vara ärlig
gjorde dock precis
bara snabbkoll
skumma igenom
bra flyt
dock har vi nog inte samma mål
men kanske borde jag läsa litt bloggar så jag blir taggad
för de är vad jag behöver
en jävla kick i röven

för egentligen är jag ju
idrottskvinna ända ut i både tå- o fingerspetsarna
de är bara så
född sån, muhahah..
o har därför börjat inse (på tiden!!!!)
att de går inte att gå från elitidrottare till ingenting alls
de är ju klart som faaaaaaaaaaaan att man mår dåligt då

såå.. ett mellanting
jag ska fan ge mej själv ett mellanting
mellan elit o soffpotatis
för de är nog just där jag vill vara
o må bra

heja heja här kommer jag!

o kanske... skulle man kunna.. hinna.. bli snygg till somarn oxå
jepp.. säga de högt: BORT MED DE DÄRA 5-7-10kg för mkt!

- hej sommarklänning, bruna fina ben, här kommer jag!!!!

så.. de STÖRSTA TRE:
- låren/ändan/höfterna
- magen
- armarna

slimfit på fint sätt come on!

ps: tjuvstartar med 100 armhävningar innan sängen, nu, hey, fy fan va jag är pepp!

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Heja heja!

2009-02-06 @ 12:09:20
URL: http://ett-steg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0