Dagens..

2009-02-28 @ 17:29:47
shopping:

- klänning (snygg snygg snygg med dragkedja bak o två till fickor fram)
- skärp (brett med tre spänne i moca)
- mascara
- puder
- läppglans !!!! (fy fan va jag blitt tjejtjejig på sista tiden, muhahah..) 
- glasburk
- sängöverkast
- bilder (..till mina nymålade ramar, ja tills jag framkallat mina egna)
- diskborste
- tesil
- bautaljus
- äpplekaga (yes, IKEAs äpplekaga är verkligen underskattad!)

familj:

kusin (mor), jag o syster (barn)

äventyr:

köra bil i p-hus i malmöööö

hagg:

- jag! (tryckte två gånger på kaffeautomaten, för jag tyckte en var för lite men två var tydligen mer än vad koppen klara av o allt svämma över)

lade/smitare:

- syster för att hon inte följde kundvagns-schemat vi så fint lagt upp

förvirring:

- har vi setts förr?

överraskningar:

- att tanten bland sminken berättade att hon hade de o de o de o de sminket på sej, dvs ALLT, vad vi än titta på
- en kram från ett gammalt ragg, hah

plus:

morgonpromenad på 2 timmar med kameran


minus:

spräckte glaset i ena tavlan när jag skulle sätta in bilden, damn!

låt:

Kanye West  - LoveLockDown - för att den repeatades på radion under bilfärden

10-poängare:

Kusin: har ni nu bältena på barn?
Syster: ja! men har DU?
Kusin: ja, för jag är rädd för polisen
Jag:  Man ska inte vara rädd för polisen, man ska vara rädd om sitt liv
Kusin o Syster: ooooh! wow!!! de där var vackert!

svåra:

- ut eller in?

fråga:

- vad gör du ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0