Give me some time, hah!

2009-02-09 @ 11:33:59


sorgligt nog känns de som om jag aldrig hinner göra vid mina bilder
o än sorgligare att jag inte ens hunnit ta nån bilder på sista tiden.
de var ju så kul.... innan

innan nya fina kameran. för givetvis har jag inte ens hunnit lära mej den.
men vadå, var tar tiden vägen? måååh dont know.. nån som tagit den?
var isf snäll o lämna tillbax den, för jag behöver den, typ NU!!!!

sitter o gör hemläxa, hinner nog inte skriva rent den. satan så kass jag är.
så jävla dålig stil att inte ens klara av de, att hinna med, nåt så viktigt. damn me.

snart iväg till bollplanket, hoppas jag har de rätta bollarna med o att de går bra
o att jag inte slår mej o börjar gråta.. haha.. sen shopping me favvis.

skynda skynda..

förresten, en annan sak.. jag svär åt posten el glocalnet för nu har jag väntat
en hel vecka på mitt jävla simkort som aldrig kommer. va fan tror ni... att man
kan leva utan mobil så länge? sällan! så dagens ris fram tills jag fått mitt kort
går till er! jävla frö! morr.

till er andra säger jag puuuuss haaaaaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Idaho

BARA FÖR ATT DU ÄR SÅ HIMLA SNYGG!

2009-02-10 @ 00:30:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

o du snyggast idaaaaaaaaaaaa

2009-02-10 @ 12:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0