ironi ironi ironi jävla ironi

2009-02-12 @ 15:02:26

bota mej!

ja så äntligen kom sim-kortet med posten, HURRA!!
*men man ska inte ropa hej förän man kommit över bäcken, el hur de nu är..
för dock kvarstår ju ett problem
dvs själva telefonen
men man har ju gamla på lager tänkte jag
sålänge
jofan.. men för att telefonen ska fungera
måste även batteriet fungera
o typ laddas
men hittar jag rätt laddare till rätt telefon?
neeeeeeeeeeeej, givetvis inte
leta leta leta svära leta
hitta... fulaste, men va fan.. den verkar ge livstecken på laddaren
en röd lampa lyser.. någonting lyser!.. men inget startar
kanske behövs laddas lite först?
hoppas hoppas hoppas..
håller händer, fötter, tummar o tår på de
säger jag o går ut i köket för att diska berg av disk
men vad hände då man håller händer, fötter, tummar o tår?
jo man blir handikappad
o tappar glas i govet
hurra, precis vad jag behövde...
tiotusen skärvor på golvet
verkligen

hej dammsugare hej

o oturen håller sej visst kvar i sitt stadiga grepp

orka lixom, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0