Don't Burn Down The Bridge!

2009-02-28 @ 01:08:47
svär av lycka, svär av arghet..
hur har jag lixom kunnat missa alla dessa sidor med vackra människor o ting
kanske för att jag vatt för upptagen med att vara långt inne i mej själv
kanske för att jag fastnat (i allt gammalt?)
fast nu tagit mej loss
o blitt lite mer som andra
lite ytligare, maybe?
men de känns rätt skönt
att få vara de ett tag
så jag fortsätter
men tro inte jag är dum
ser oxå igenom
glöm aldrig...
yta kan spegla insida
o tvärtom

jag fångar vad jag vill nu..

o annars? jooo..

Fredagskvällen
tillbringades bla med paps, kaffe o ny blusemusik, underbart! Fick dessutom lånat hem två skivor med ny musik för mej, kan bli spännande. love musik. love paps.

Imorrn
är de IKEA med syster o kusin fast först morgonpromenad med kameran, så längesedan nu.

Statusen är väl ok, med undantag för vissa stunder då de känns som febertoppar kommer o ska slå ner mej, men de går, jag slår tillbax!

Musik: Joe Bonamossa för de var han som spelades i högtalarna när paps o jag var inne i skivbutiken i måndags. Paps föll direkt, fråga honom i affären (som har nämnt att han gillar minpaps musiksmak, vi köpet ALLTID bra skivor har jan sagt, för japp jag hamna visst på efterfest hos honom någongång, vilket paps dock inte vet något om, menmen..) vem de var som sjöng o vi fick namnet vilket vi leta upp idag för att se om de var nåt värt att köpa. Kan vara. Lyssnar lite till...

kvällsmusik

[Joe Bonamossa - Miss You, Hate You]      [Joe Bonamassa- Sloe Gin]  
[Joe Bonamassa - Woke Up Dreaming]     [Joe Bonamassa - Blues Deluxe]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0