Festival!

2009-02-27 @ 20:16:31
Jobba jobba sa jag, men de första jag vill göra när jag kommer till jobbet på måndag är att lägga in om semester den sista helgen i maj. Muhahah... För fy tusan så många bra artister det är som ska spela på siesta!

Abramis Brama
Adept
Adiam Dymott
Alesana [US]
Anna Maria Espinosa
Anna Ternheim
As In RebekkaMaria [DK]
Cult of Luna
Division Of Laura Lee
Dundertåget
Dúné [DK]
Eldkvarn
Fatboy
Frida Hyvönen
Handen på hjärtat 2009
The (International) Noise Conspiracy
Franke
Deportees
Jonathan Johansson
Gustav Spetz
Herbrightskies
Hoffmaestro & Chraa
I Are Droid
Joel Alme
John ME
Junior Boys [CAN]
Kleerup
Lazee
Mando Diao
Markus Krunegård

Navid Modiri & Gudarna
Nordpolen
Parken
Phoenix [FRA]
Placebo [UK]
Sonic Youth [US]
The Horrors [UK]
The (International) Noise Conspiracy
The Spitts
Tiger Lou
Tysta Mari

OMG ♥ ♥ ♥ ♥ lixom, ja det här kan jag leva på hela våren om jag bara kommer dit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0