om bara..

2009-07-27 @ 23:54:38
om bara..

- vad?
- mkt
- tell me
- allt som inte är kunne varit
- men, är du ledsen?
- lite..
- men du som alltid är så glad o rolig... charmig.. ska inte vara..


precis. jag som hittat mitt gamla braiga jag på sista tiden. jag som mått så bra. är idag väldigt nere o de är inte kul. inget är kul. o de känns som om jag tappat bort mej själv igen. jag vet inte varför... men de har varit svårt att vakna de senaste dagarna.. svårt att andas.. svårt att le.. svårt att hitta energin tillbaka.

o den ständiga frågan - vad vil jag?
trodde jag visste nu..
men jag tvekar..
o de gör att allt känns olustigt
o jag känner mej väldigt vilsen
damn
dont like it

vill inte slösa bort mina dagar som idag
på ingenting alls

bättre dag imorn hoppas jag
sålänge klickar jag runt på lookbook.nu
o drömmer mej bort
om bara...

Kommentarer
Postat av: Nelly

Ibland mår man bara dåligt av att tänka för mycket och att överanalysera allt...som det verkar som om du gör just nu. Vad fasiken, du ska ju börja på en ny fas i ditt liv. Var glad över att du har lyckats ta tag i det och att göra något annat. Du fixar det, det gjorde jag :)

2009-07-28 @ 10:17:53
Postat av: Lajl

jo jag vet. jag tänker för mkt ibland o känner efter för mkt. är så himla lättpåverkad. en del saker som händer nu som gör mej svag. o jag vet att jag inte borde bry mej. men man blir... påverkad. tror dessutom jag sovit för mkt den senaste veckan. därför jag går som en zombie.. måste vakna. dricker kaffe nu o ska ut sen. jihaa!! pepp pepp pepp..



annars, vem är du nelly? vad sadla du om till? nyfiken.

2009-07-28 @ 10:29:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Du kommer att fixa det Lajl det vet jag. Lyckas jag lyckas du, ge inte upp var glad för det du har kommit till idag, se på mig jag kämpar fortfarande vare dag. Jag har inte gett upp än, även ifall det finns visa dagar som man gärna vill ge upp. Du vet var jag finns om du behöver mig nån gång.... hoppas Kram Kram

2009-07-28 @ 21:33:42
URL: http://wiigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0