Tjejtjej

2009-07-22 @ 19:41:44
hej de är jag som är L o som aldrig blir klar till nånting
tänkte slappa till en film, en film som jag lånat av syster
tänkte de kunne vara bra att se den så att jag kan lämna tillbaka den
o på så sätt bli av med lite grejer..

satte mej i soffan men sen talade jag med mamma i tele
o hon fråga om jag packat till imorn
jag har lagt fram lite men inte packat
man behöver ju så mkt av sakerna imorgonbitti
fast okej, kläderna kan jag lägga fram
de jag har hemma vill säga...
har bestämt mej att jag ska ha den vita volangklänningen
men den är i tvätten hemma hos mamma
o ett annat ombyte ska jag ju ha med mej, minst
men vad? (får inte packa för mkt) gaaah fick panik nu
ska de bli regn eller solsken?
vad har man bäst på sej om man sitter i en bil i 5 timmar?
som sagt, varmt eller kallt?
damn.. prova allt vad jag har
klänning är bra, då kan man ha leggings under om de blir kallt/regn
men åååh så svårt..


den här klänningen, varför köpte jag den? ful som stryk.. var på väg att  lämna tillbaka den men blev sjuk o hann inte inom bytestiden. såg en tant på bussen ha en likadan, hon va ful o blek o sen dess har jag ogillat den ännnu mer. ser fattig ut. va fattig. 149:- tror jag. nån som vill ha den?


har aldrig gillat de där me skärp i midjan, har aldrig passat på mej. o nu är de väl inte spec "inne". men jag tror ändå de är de som behövs i denna skjorta för att den ska sitta någorlunda bra. men ändå.. bara sådär 5år försent.


korta shorts o feta ben

jag måste verkligen sluta köpa kläder som jag ändå inte använder..


damn va ledsen jag är att min hatt har tappat sin passform sen jag tvättade den då någon jävel spydde på den

dusch nu, film sen..

imorn blir de bil upp till västkusten.
puss hej!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klänningen är fin tycker jag och skräp i midjan är fint så de kan du köra på.

2009-07-22 @ 23:57:18
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: maria

Tjo! Har vi nån plan när ni kommer med grejer till källaren? Mest så vi hinner ställa allt bra till dess?=)

2009-07-23 @ 11:00:05
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0