Mmmm.. tigerbalsam

2009-06-26 @ 00:20:43
...or not!



men de är iaf så lägenheten osar för tillfället, t i g e r b a l s a m, nästan så starkt att ögonen rinner. men, förhoppningsvis gör de nytta på både axlar o nacke.

idag har jag även lyssnat på avslappningsmusik o legat på spikmattan i 20 min. jag följer lixom råden.

hade dock större förväntningar, på spikmattan, menmen de kommer kanske. kan även bero på att jag har en hård matta, finns tydligen mjuka oxå, som är mer böjbara för nacken, nog en sådan jag behöver. så jag ska testa vidare..

skam den som ger sej!

dock ser de ju inte så smickrande ut efter att ha legat på en spickmatta, men vem hade egentligen förväntat sej annat, de är ju inte de de handlar om, hur de ser ut, utan hur de känns.. sen. men man kan ju ändå fråga sej... hur fan gör man de frivilligt o kan de verkligen vara bra när de ser ut såhär?


efter 20 min på spikmattan

o förra sommaren var jag ju såhär snygg, som en prickig korv efter sugproppar hos massören


efter sugpropparna hos massören

ja ni ser.. jag VILL verkligen bli bra nu, hur illa jag än luktar o hur illa de än ser ut för en liten stund så vill jag bli BRA!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Strunt samma i hur man ser ut efter åt, huvudsaken är att du blir bättre. Testa yoga alt. power yoga de ska vara väldigt bra har jag hört.

2009-06-27 @ 11:38:38
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0