Yeah!

2009-06-10 @ 21:22:57

precis kommit hem, inte gjort så mkt idag, men ändå gjort en del. hur de nu kan gå till o ihop. men precis så har de varit därför kan de oxå gå till just precis så. mååh.

- vatt hos GH o tagit prover.
- vatt på jobb fast jag inte jobbat idag. (skrivit på papper o nästan dött av skratt, haha såååå kul)
- kollat på studentpresent men fortfarande inte köpt. (damn me).
- hämtat bror o vatt nära på att krocka med en duva, både jag o bror ducka i bilen o trodde de va klippt, men bara nästan.
- tvättat.
- skrivit brev till hyresvärden.
- gått en liten runda (köpte frimärke o hämta adress)
- käkat middag med paps
- hjälpt mamma att diska miljontals ljusstakar
- hjälpt mamma o P att packa in grejer till studenten i lokalen vi ska hyra (båda hade byggt naglar idag o kunde därför inte bära de tunga, jäjä töntigare bortförklaring kan man ju leta efter)

o nu... hade jag tänkt lyssna på musik, dricka vin o prova kläder till fredag, yeah, ROCK ON!

ps: paps vill att jag gåt till läkaren o kollar upp min huvudvärk, för så länge/mkt/ofta kan/ska/får man inte ha ont. gaaaaaaaaah, alltid är de nåt. är de inte vädert tro? kan de inte vara de som gör de.. de som jag inte tål. typ är allergisk mot. äckelväder som egentligen ska vara sommar. lixom sommar, sol o koskit i hagen, ge oss!


Kommentarer
Postat av: ida

Hon som frågar har också smala armar.. själv skulle man typ behöva ett SKÄRP eller nåt.. ^^

2009-06-10 @ 21:38:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Psst, ska vi dricka vin & prova kläder tillsammans? Låter som en trevlig kvällsaktivitet ^^

2009-06-10 @ 21:39:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Man bär inte med naglarna ju man använder armarna och händerna i topparna.

2009-06-11 @ 15:11:16
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0