Samma Nätter Väntar Alla

2009-03-06 @ 18:07:49
Fredag, lugn sådan, jobb imorn, jobb hela helgen. Klickar runt på olika bloggar. Läser, beundrar, vill ha, vill va. Hittar texter, tankar, funderingar som passar in. Vardagar man vill leva i. Bilder man blir kär i. Platser man bara trodde fanns i sagor men som tydligen existerar, på riktigt. Musik man bara vill dansa till, älska till, gråta till. Låtar man önskar att man själv skrivit, ord man önskar man själv fört samman..

 

Funderar på om jag ska glömma dej en gång för alla el köra på. De verkar ju inte funka, men man borde ju satsa riktigt för att såfall sedan inser att de inte alls gick. Lixom en sista gång innan man ger upp. Dumt eller sunt? Du gör mej så jävla förvirrad..

samma nätter väntar alla
utan dig är alla kalla
långa mörka utan sömn..

jag vet jag har mig själv att skylla
har vetat det varenda fylla
varje gång jag skakat hem
o längtat efter dig igen
alla filmer alla böcker handlar om dig
alla ryggar tillhör dig
tills jag går fram
"förlåt jag trodde det var nån annan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0