Sleepingbeauty vaknar o kränger jordgubbar. Gottgottigottgott!

2009-03-16 @ 23:07:14


någon fråga någon gång
varför jag alltid gör miner på bilder
varför jag var tvungen
mitt försvar är:
hellre fjantmin än vissa hur osnygg man blir
på bild
då har man ju lixom något att skylla på
än att bara behöva erkänna
att man är
osnygg

=P

någon annan undra en annan gång
varför så mkt egobilder (o egoprat) ?
jamen vafan.. detta är MIN blogg
dessutom är en del i  min närhet rädd för kameran
så va ska man lixom annars ta bilder på?
(dessutom väljer du själv om du vill läsa eller ej
klarar du inte av de utan att spy, lägg då ner
ingen tvingar dej)


=P

 Dagens fråga är dock: Visst kan man vara allergisk mot skägg? Var kommer lixom annars utslagen ifrån? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0