svälter på glass

2009-05-01 @ 18:41:33
sitter o väntar på mat
handlar jag
så får lixom nån annan laga
rättvisast så

bakpotatis med gott tillbehör, såå gott, inte så mkt att laga, men ändå.. jag chillar..

hetsspelar låtar på spotify
måste hitta nåt nytt
nåt som sitter mitt i prick
i need...

glad är jag iaf för att jag fick i linserna i eftermiddags
kliar lite.. men de har funkat o jag har kunnat använda solbrillor

känner mej töntig i solbrillor
men skönt för ögonen
skönt för skallen att slippa huvudvärk

va iväg o fota en sväng
såg bebisfåglar, fågelungar
sååå gulliga
o när jag höll på att ta bild på dem
sket en duva mej på axeln
snacka om att man blev off..
packa ihop o drog o handla glass ist, magnums nya
så min jävla svält går ju himlans bra, hurra!
haha ja men glass i stora lass kan jag inte vara utan
dessutom handla jag ju morötter oxå
o INGET godis
jo chillinötter
men de var inte till mej

hamna visst på Alanis Morissette på spotify
henne gillade jag en gång i tiden
längesedan jag lyssna på,..

nej men hey, allvarligt, nu får maten vara klar..

ps: kaosdagen blev inte alls en kaosdag, najs!

bilder kommer sen
sitter inte på min dator nu
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0