Bok vs film

2009-11-15 @ 15:47:02


Kolla Twilight-filmen som gick på Tv1000 igår. Jag vet, lite efter.. men har inte velat se den förän jag läst ut första boken. O fast de var ett himlans tag sen jag började på den har jag ännu inte läst ut den. Funnits så mkt annat som varit viktigare.. så de har lixom legat på is. Dessutom är jag lite emot de där med att både läsa boken o kolla på filmen. De förstör lixom. Läser man boken bygger man ju upp sin egen värld om hur de ser ut o att sedan se en film med helt andra människor o annan miljö än de man föreställt sej, blir inte samma sak, utan förstör tycker jag. Dessutom visas ju aldrig allt på film. Så mkt som faller bort vilket jag tycker är synd. Filmen var bra.. o jag grät för kärlekens skull.. men boken är ju bara såååå mkt bättre med mina egna föreställningar.

Kommentarer
Postat av: Heyli

de låter ju som en väldigt rolig utbildning det trots att jag hade fel om webdesignen :) julkortstävling låter svinroligt ju :)

2009-11-15 @ 19:58:48
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0