3% tur

2009-10-31 @ 22:45:53
Checkade min tur för dagen på FB o fick 3%. Vilket jag vägra att gå med på. Dock kommentera babe mina procent när vi var ute o gick o ville att jag skulle vara försiktig. Inte hålla kameran över vattnet m.m. Promenaden gick dock bra o inget större hade hänt.. till efter jag tagit dessa bilderna från middagen med kalkon ikväll. För efter bilden med dukningen tappade jag kameran i golvet så den gick sönder o nu inte går att använda. O där kom de 3% sa babe, gaaaah. Fanfanfanfan va jag är ledsen nu. Hur fan ska jag ha råd att laga eller köpa ny kamera. O hur fan ska jag klara mej utan. Damndamndamn tusen tårar på mina kinder. V A R F Ö R ?



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken jäkla otur, hoppas de löser sig.

2009-11-01 @ 11:41:19
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

de enda som kan lösa detta är att köpa en ny eller lämna in denna trasiga på lagning. buuuhuuuu.

2009-11-01 @ 15:06:28
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0