FREDAG

2009-10-31 @ 03:35:49



♥ fika, kaffe, tidning, vänner, skratt o att vara hemma igen.

ika sa: "jag fick ju skaffa ny vän nu när inte du bor kvar o är här."

så sött. som om jag var allt. ika är mkt, för mej. hon får mej att skratta
o gör mej pepp av allt de kloka o vuxna hon är o jag önskar hon visste
mer av allt de fina hon har.

frukost hos morfar. bullar, kaffe o juice. prat om nya serien om ullared,
utbyggnad av E6an, flytt av hamnen o andra världskriget. mkt intressant.

stan med syster o ika. shopping o fika.

träffa söta kusin jag inte hunnit träffa. vill, men för lite tid o för mkt emellan.
sa kanske imorn.. så maybe.

var tänkt att festa ikväll.. in till malmö o träffa mims men så blev de inte.
fick panik i speglen o mådde illa. sovit för lite. så jag ställde in.

träffa babe o körde hem hit. kolla youtubeklipp o skratta ihjäl. kolla tv
o drack vin, käka popcorn o chilla mys. somna i hans famn o ville inte
släppa när jag vakna o han skulle gå. käns tomt utan. redan.

var även tänkt att träffa helle men så blev de ju inte heller.

imorn är sista dagen i skåne o de blir kalkon middag på kvällen med de
närmsta. kanske en fika med kusin o syster på dagen. babe, kanske oxå?

på söndag är de hemfärd.. o känslorna är blandade. tiden har helt enkelt
gått för snabbt. samtidigt som de är i grebbe jag andas.

3 pojkar som kontaktar mej på msn ikväll (natt) o jag vet inte vem som är full
o vem som pratar sanning. lättast hade varit om de fanns alkolås på både mobil
o dator.

fast ja.. med sovtid på minus borde jag stänga ner NU. så GONATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0