Ångest, varför gör du såhär?

2010-01-13 @ 18:01:33


Nej, de räcker inte med 100 situps. O promenad till o från skolan. Inte efter jag satt i mej hur mkt choklad som helst. Ibland önskar jag att jag hade orkat kräka upp allting samtidigt som jag förstås inte vill de. Aldrig igen. De är lixom inte lönt o ändra sej efter.. de är före jag ska ändra mej.. de är före jag inte ens ska sätta i mej all den där skiten som gör mej fet. Fan jag nästan gråter när jag ser gamla bilder där jag iaf va lite smalare. Damn. Varför gör jag inte de jag borde göra.. varför låter jag inte bli de dåliga o varför pluggar jag inte när jag borde. Varför börjar jag aldrig på mitt projekt som de bara blir mindre o mindre tid för.. fan.. varför är jag en sån dålig människa? O varför hittar jag ingen pepp music längre? I need pepp! Please give me some pepp!


Kommentarer
Postat av: Nelly

Pepp: Roxy music - Love is the drug

2010-01-14 @ 18:48:54
Postat av: Nelly

Pepp nr.2 : The Cure - Close to me

2010-01-14 @ 22:12:20
Postat av: Nelly

Pepp nr.3 Vin..!

2010-01-14 @ 22:13:33
Postat av: frida

men vännen, du e så fin som du, jag har själv nu accepterat hur jag ser ut, men det blir ju inte alltid bättre när folk påpekar, speciellt inte ens handleder. du e fin.

2010-01-14 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0