Årets två bästa dagar ♥

2010-01-06 @ 23:56:17



Ja självklart var de ju mer än maten som var underbar med babe igår. De va lixom själva alltet. Hur han var med mej hela dagen då jag fick uppdraget att hjälpa en nära släkting till Dr o runt på andra ärenden. Hur babe helatiden var med vid min sida, fanns där, så självklart hjälpte till o log mot mej o glittra så fint med ögonen med blicken på mej. De är lixom de.. att finnas... att glittra jag alltid fattats men nu finns de där.. så självklart o alla bitar.. som så fint faller på plats.. visst är jag fortfarande lite rädd, men på ett helt annat sätt o för helt andra saker. Efter ärendena tog vi en fika på stan o sedan hem till mej för att lämna bilen jag lånat hela dagen, chilla en snabbis o sen då vidare hem till babe i malmö. Handla mat, laga mat, åt, kolla film, käka ostbrika o mööös. Dagen i dag fortsatte på samma vis, chill till kl 16 då vi kom på att de var dax för frukost o sen blev de en kvällspromenad ute i snön innan jag åkte hem. Buhu, buhu.. ensamt ensamt.. o skrämmande med på tanken att jag strax åker tillbax till grebbe, 45mil bort. Fast de är fortfarande nån dagar kvar här i söder o de får ju ta o spenderas på bästa möjliga sätt, wiihii.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0